Η ακροδεξιά κυβέρνηση της Ουγγαρίας του Viktor Orbán απαγόρευσε στους Kneecap την είσοδό τους στη χώρα για τρία χρόνια, μερικές μέρες πριν την εμφάνισή τους στο φεστιβάλ Sziget (11 Αυγούστου), κατηγορώντας τους για “αντισημιτικό λόγο” και για “υποστήριξη τρομοκρατικών οργανώσεων”.
Ο εκπρόσωπος της ουγγρικής κυβέρνησης, Zoltán Kovács, ανέφερε επίσης ότι “Η Ουγγαρία έχει μηδενική ανοχή στον αντισημιτισμό σε οποιαδήποτε μορφή. Η προγραμματισμένη εμφάνισή τους αποτελούσε απειλή για την εθνική ασφάλεια και, για τον λόγο αυτό, το συγκρότημα απαγορεύτηκε επίσημα στην Ουγγαρία για τρία χρόνια. Εάν εισέλθουν, θα ακολουθήσει απέλαση, σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες.”.
Η Ουγγαρία ήταν η 1η ευρωπαϊκή χώρα που επισκέφτηκε ο B. Netanyahu μετά το ένταλμα σύλληψής του από το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο για εγκλήματα πολέμου στη Γάζα.
Οι Kneecap απάντησαν ότι η απόφαση είναι πολιτική και ότι δεν υπάρχει καμία νομική βάση, καθώς κανένας από τους τρεις δεν έχει καταδικαστεί για οτιδήποτε σε οποιαδήποτε χώρα, και τόνισαν ότι είναι προσπάθεια φίμωσης όσων μιλάνε “για τη γενοκτονία στην Παλαιστίνη”.
“Στεκόμαστε ενάντια σε όλα τα εγκλήματα μίσους και οι Kneecap υπερασπίζονται την αγάπη και την αλληλεγγύη, καταγγέλλοντας και τις αδικίες όπου τις βλέπουμε. Είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για πολιτικό αντιπερισπασμό και μια περαιτέρω προσπάθεια να φιμωθούν όσοι μιλούν για τη γενοκτονία κατά του παλαιστινιακού λαού”.
Έχουν ακυρωθεί αρκετές συναυλίες των Kneecap μετά τις κατηγορίες προς το μέλος τους, Mo Chara, για τρομοκρατία, επειδή σε συναυλία τους κράτησε σημαία της Χεζμπολάχ.