Σε οριακή κατάσταση βρίσκεται πλέον ο Αριστοτέλης Χαντζής από την κοινότητα των Προσφυγικών της Αλεξάνδρας, ο οποίος βρίσκεται σε απεργία πείνας για 139η ημέρα.
Χθες το απόγευμα, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο “Γεννηματάς“, με το βάρος του να έχει υποχωρήσει στα 36,2 κιλά (-44% από το κανονικό του βάρος).
Σύμφωνα με την ιατρική γνωμάτευση της ομάδας που τον παρακολουθεί, παρουσιάζει έντονη εξάντληση, οιδήματα και στα δύο κάτω άκρα, καθώς και αδυναμία να σταθεί όρθιος, γεγονός που περιορίζει σημαντικά την κινητικότητά του, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζει δυσκολία στην ομιλία.
Πριν διακομιστεί στο νοσοκομείο δήλωσε : “Ο αγώνας δεν υποχωρεί, τώρα ξεκίνησε. Θα νικήσουμε μέχρι τη δικαίωση ή τον θάνατο. Έχουμε ευθύνη για 400 ζωές, έχουμε ευθύνη για την κοινωνία μας και θα νικήσουμε. Ο αγώνας μας είναι δίκαιος και δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση. Τα αιτήματά μας είναι δίκαια”.
Στην κινητοποίηση συμμετέχει με απεργία πείνας -βρίσκεται στην 54η μέρα- και η Suzon Doppagne.
“Ο απεργός πείνας δηλώνει ότι δε σκοπεύει να σταματήσει την αποχή από τη σίτιση παρά τους κινδύνους για την υγεία του έως ότου τα αιτήματα της κοινότητάς του ικανοποιηθούν”,
Η Κοινότητα των Κατειλημμένων Προσφυγικών στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας εναντιώνεται στα σχέδια της Περιφέρειας Αττικής, του Υπ. Πολιτισμού και της ΔΥΠΑ και εκκένωση και ανάπλαση των κατοικιών, ανέφερε σε μήνυμά της η κοινότητα των Προσφυγικών.
Η Κοινότητα των Κατειλημμένων Προσφυγικών στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας εναντιώνεται στα σχέδια της Περιφέρειας Αττικής, του Υπ. Πολιτισμού και της ΔΥΠΑ και εκκένωση και ανάπλαση των κατοικιών και την μετατροπή τους σε “κοινωνικές κατοικίες”.