Την ενοχή του κατηγορουμένου για τη γυναικοκτονία της Κυριακής Γρίβα, έξω από το Αστυνομικό Τμήμα Αγίων Αναργύρων, ζήτησε η εισαγγελέας Βασιλική Δημοπούλου, χαρακτηρίζοντας το έγκλημα που έγινε τον Απρίλιο του 2024 “προμελετημένο”.
Τόνισε ότι δεν αποδείχθηκε ότι έπασχε από σοβαρή ψυχική νόσο (όπως ανέφερε κατά την απολογία του) η οποία μείωνε τον έλεγχο και την αντίληψη του τι έκανε, λέγοντας ότι όλα έγιναν μεθοδικά, με οργάνωση και νηφαλιότητα.
“Από τον ιατρικό φάκελο του κατηγορούμενου προκύπτει ότι οι νοσηλείες του γίνονται λόγω χρήσης ουσιών και όχι κάποιας ψυχιατρικής διαταραχής. Οι ισχυρισμοί περί ψυχικής νόσου καταρρίπτονται από την έκθεση ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης του κ. Παπαγεωργίου που ορίστηκε από την ανακρίτρια” τόνισε η εισαγγελέας.
Η Κυριακή Γρίβα λίγο πριν δολοφονηθεί είχε ζητήσει περιπολικό για να τη συνοδεύσει στο σπίτι της και έλαβε την απάντηση “το περιπολικό δεν είναι ταξί“.
Η ψυχιατρική πραγματογνωμοσύνη ανέφερε ότι “δεν δικαιολογείται μέθη από την ποσότητα αλκοόλ, ούτε μειωμένη αντίληψη και καταστολή του επιπέδου συνείδησής του”.
Παράλληλα, η κ. Δημοπούλου επεσήμανε ότι η σχέση της με τον κατηγορούμενο έληξε το 2024, εξαιτίας της κακοποιητικής συμπεριφοράς σε βάρος της και στη συνέχεια αναφέρθηκε στα βίαια ξεσπάσματά του, όπως αυτά περιγράφηκαν από την οικογένεια της Κυριακής Γρίβα.
Η εισαγγελέας ζήτησε την ενοχή του για ανθρωποκτονία από πρόθεση, που τιμωρείται με ισόβια κάθειρξη, και για παράνομη οπλοφορία–οπλοχρησία (πλημμέλημα), ενώ όσον αφορά στο πλημμέλημα της παράνομης χρήσης ναρκωτικών ουσιών ζήτησε την αθώωσή του.